2019. szeptember 12., csütörtök

trnd project: Vanish Oxi Action

A reklámokat nem szeretem jómagam sem, azonban a közhasznú információkat annál inkább. Úgy gondoltam ennek a terméknek érdemes egy külön posztot szentelnem, mivel vegyes érzéseim vannak vele kapcsolatban. 



Ugyebár regisztrálva vagyok egy ideje a www.trnd.com/hu oldalán és a Vanish tesztelése a második volt, amelybe sikerült bekerülnöm. Örültem neki, mivel azelőtt így folttisztítót nem használtam, vagyis így ez nem igaz, csak ilyen típusú folyékonyat nem. Eddig a dm saját márkás marhaepe szappanja volt segítségemre, illetve a Dr.Beckmann dezodor és izzadság folteltávolítója (fehér ruhákra). Nagyjából ellavíroztam velük egyébként, de ezek sem tudtak sajnos mindennel csodát tenni. 

A Vanish ezt ígérte:
"Lenyűgöző folteltávolítás már első használat után. Az Oxi Action formula hatékonyan eltávolítja a más mosószerek által hátrahagyott foltokat is, már az első használatkor feloldva a szennyeződést, akár alacsony hőmérsékleten is."

Az alacsony hőmérséklet egyébként 30 fokot takar. A kezdő csomagmban volt egy toll, jegyzetfüzet, Vanish matricák, egy papírzacskó, 26 db 100 ml-es termékminta, 26 db kupon és saját használatra egy 500 ml-es folttisztító. Valaki fehér, mások a pink színű folttisztítót kapott. Nekem a rózsaszín csomag érkezett, amit nagyon szépen köszönök is még egyszer a trnd-nek!



Na de lássuk a medvét! A mintákat szétosztottam rokonok, barátok és kollégák között. Igyekeztem úgy osztogatni, hogy mindenféle folton ki lehessen próbálni. Voltak, akiknek különböző korú gyermekeik voltak, esetleg háziállatuk vagy olyan sportot űznek, ami miatt koszolódnak a ruhák. 
Az eredmények pedig vegyesek. Elvileg a kevésbé makacs foltokat kihozta, de magas hőfokú vagy hosszú programú mosás esetén. Egy valaki számolt be igazán negatív tapasztalatról, aki az egyik mintával beáztatta a kislánya ruháját, amely szilva-foltos lett, az után pedig kimosta a másikkal, de nem szedte ki ez sem a foltot. Végül a Domestos oldotta meg ott a problémát.

Személy szerint nekem is vegyesek a tapasztalataim. Volt, hogy ketchupos folt került egy felsőmre, ott egy kevés áztatás is kioldotta a foltot, nem volt szükségem mosást indítani, viszont volt két foltom, ami legyűrte a Vanish teljesítőképességét.

Az első komolyabb folt, amin kipróbáltam az a vérfolt volt. Remélem nem akad ki ezen nagyon senki, de én tipikusan azok táborát erősítem, akik a menstruációs dolgokat nem szégyenként élik meg. Simán tudok róla feszengés nélkül beszélni... Balesetek meg előfordulnak és sikerül alvás alatt összehoznom egy foltot a fehérneműn, egy nadrágon és egy fehér lepedőn. A lepedőre használtam másmilyen folttisztítót is előtte kezelésként és magasabb hőfokon abból ki is hozta szépen a foltot. Azonban bármivel próbálkoztam a másik két anyagból nem tudtam a foltot kiszedni (igen, hideg víz, szappan, áztatás, dörzsölés... semmi sem vált be) és a Vanish sem tett csodát. A nadrágom pl dobhatom ki, mert ugyanúgy foltos maradt pedig 40 fokon futtattam és elvileg ugyebár 30-tól csodákat ígér.
A másik tesztem, amin egy hatalmasat hasalt a Vanish a koszos tornacipőm volt. Van egy fehér tornacipő, amit mondjuk már régóta nyúzok és ebben az esős, koszos időben sikerült összeszednem pár foltot rá. Kezdetnek meleg vízbe Vanishhel beáztattam egy bő 2 órára, majd 30 fokon kimostam, szintén Vanishhel és fehér cuccokra való mosószerrel. Az eredményt valahogy úgy képzeltem el, hogy csillogni villogni fog a cipő (magasabb hőfokot nem szerettem volna a cipő ragasztása miatt), ehhez képest semmi látványos eredmény nincs az előtte-utána állapotokat elnézve. Ugyanúgy szürke a cipőm és maradtak rajta foltok.

előtte

utána (legalább a cipőfűző fehér lett)

És itt ehhez hozzáfűzve mutatnám, hogy van egy még nem használt cipőm, aminek az egyik párját az egyik kimosottam mellé tettem:


Érezhető a különbség... Szóval a konklúzióm az lenne, hogy alapból nem egy rossz termék, mert a kevésbé makacs foltokkal megbirkóznak és magas hőfokú mosás esetén is jól teljesítenek többnyire. Az igazán makacs foltokat azonban az áztatással sem tudják eltüntetni és az ígért alacsony fokú teljesítést sem hozza. Nekem minden ilyen mosásomban alul teljesített. Ha valaki ilyenhez keres folttisztítót szerintem nem neki való termék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése