2020. szeptember 21., hétfő

Maybelline Superstay Ink Crayon bemutató

 Sziasztok! Korábban írtam már két rúzsfajtáról, amiből van pár darabom itthon. Most következik az abszolút szerelem rúzsom kistestvére a Maybelline Superstay Ink Crayon, ami igazából nem is teljes értékű rúzs, hanem egyfajta rúzsceruza. 3 darabot birtoklok ebből a termékből, ami szintén #nemszponzorált (meg sajnos egyik rúzsom sem az :D). Az én otthoni színeim:

15 - Lead the way

25 - Stay Exceptional

30 - Seek Adventure


A szokásos módon van lezárva a termék, a vonalkódos papír van úgy leragasztva, hogy (elviekben) bontásgátlóként szolgáljon és a kupak és a termék "teste" van leragasztva vele. A képen látható végén láthattok egy kis csíkot, ez azért van, mert a termék végében található a termékhez való faragó, amivel szerintem egészen jól el lehet farigcsálni a rúzs végét ha már tompa lenne.


A rúzsos végén pedig egy keményebb, de krémes állagú rúzst találunk, ami puhább sokkalta mint egy rendes szájceruza, azonban szerintem még ha tompul is, akkor is könnyű vele dolgozni. Szóval nem sűrűn szoktam őket faragni.


A kupakot simán le kell róla húzni, a termék viszont tekerős mint a rendes régebbi rúzsok. Szeretem, hogy viszont ennek ellenére jól tartó kupak, szóval nem kell attól tartania senkinek, hogy leesne és a táskája teljesen összekenődik. Itt direkt jobban kitekertem nektek, így a testbe (segítsetek, tuti van ennek valami hovatalos neve amúgy...) teljesen vissza lehet szinte tekerni a terméket (illetve számoljátok, hogy a tekerés szót hányszor fogom leírni...).


Színben szerintem ez a kép adja vissza a legjobban a színeket. A 15-ös egy barnásabb nude árnyalat. Mindennapos kis egyszerű nomakeup-makeup napokra ajánlom. A 25-ös már valami erősebb és sötétebb szín, enyhe mályvás beütéssel (ami egyébként nekem az ultimate szerelem színem). A 30-as pedig a rózsaszínes árnyalat a jobb szélen. Úgy mondanám, hogy egy nem olyan élénk, de mégis élénk rózsaszín. Teszek be azért másik, sokkal világosabb fényben készült swatchot is. Múltkor Evelin (AvianaRahl) mondta egy swatch videójában, ahol pont több Marveles kiadású Matte Ink rúzst próbált, hogy szerinte a kezes swatch baromi becsapós, mert eltér azért egy bőrre és egy ajakra felkent rúzs árnyalata, hisz az egyik rózsaszínesebb árnyalatú, szerintem ebben van igazság, de sajnos egy egyszerű HO napomon írtam a posztot, ahol annak örültem, hogy megfésülködve tudtam elkezdeni dolgozni, így most a smink meg, hogy kameraképes legyek nem fért bele. :D Szóval ezért a kezemre kentem csak fel.


A termék frissen felvéve enyhén még tapad, de nem ragacsosan, később pedig ahogy szárad úgy kelt kissé szárazabb érzést az ajkakon. Szerintem nem az a zavaró kiszárító érzet. egy rétegben is csodaszépen pigmentál és amit én nagyon imádok benne, hogy többször felvíve sem tűnik csúnyának, azaz ha kicsit kopik innen-onnan nyugodtan kenhetünk rá, nem fog furán kinézni. Szerintem a ráncokba sem ül bele csúnyán. Viselni tehát szerintem nagyon jó, könnyed érzés. Érezzük, hogy van valami az ajkainkon, de nincs az a nehéz rúzsozott érzése az embernek szerintem.



A rózsaszínt direkt felkentem egy napra, hogy megnézzem meddig bírja javítás nélkül. A felneés utáni első 10 percben odanyomtam a kezemet a számhoz és láthatjátok azért fog. Szerintem ez a rúzs egyáltalán nem tartozik a tartósak közé (bár egy barátnőmnek meg baromi jól tart elvileg, szóval embere válogatja). Azonban ezt tényleg kompenzálja, hogy rá lehet javítani, ha lekopna. A kezeimen a swatchokat ha erősen megdörzsölöm azért finoman kenődnek el és rúzsos lesz az ujjam, illetve kopottabbá válnak a színek is a karomon (ezt fél órával a felkenés után csináltam). 

Az evés-ivást viszonylag tűrhetően bírja, vizet például tudtam inni vele, illetve ettem egy tál levest és egy kis tejberizst is is vele, bár odafigyelve, de például ezekkel nem kopott le a színe. Odafigyelve szerintem tartósabb marad, a nehezebb ételekre kell vele odafigyelni inkább, amik olajosabbak vagy hasonló dolog miatt könnyebben oldják a rúzst. Ha nincs időm annyit enni (sajnos) a  munkában, akkor elég egyszer ráigazítani egy nap.

Lemosni pedig le lehet egy sima micellás lemosóval is, szóval nem kaparja szét a szánkat a vatta mire leszedjük vele a terméket.

Ennyi lett volna ez a kis poszt most. Már régen volt ilyen termékes bejegyzés, pedig még van itthon csomó rúzsom, amikről ígértem nektek beszámolót, úgyhogy igyekszem ilyeneket is hozni még a jövőben. (Sajnos vagy nem, nem minden termékől lesz több színem otthon.) Én bátran ajánlom tehát ezt a terméket nektek, az ára sem vészes, olyan 2600 Ft körül van, viszont sokáig kitart és nagyon praktikus is egyben. :)

Legyen szép napotok!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése