2018. szeptember 1., szombat

Eltűnt ecset.... sminktermékek


Sziasztok! Vettem a nyáron egy rendes szemhéjpúder ecsetet, azonban valahogy a nyaralás alatt sikerült elkevernem... (minden évben elhagyok valamit). Azt hittem hogy csak valahogy a kis dobozomban keveredett el, emiatt rendet raktam benne és szelektáltam is picit, azonban sajnos így sem lett meg, de nektek megírhattam ezt a bejegyzést, hogy milyen sminkelős dolgaim vannak itthon. Mondjuk többnyire egy korrektort és egy szempillaspirált használok, így nem teljesen indokolt a mennyiség, de néha engem is elkap a szépülhetnék ráadásul a hűvösebb hónapokban szívesebben is viselek sminket, így ez egy ilyen szeptemberi posztnak teljesen ideális lesz.



Így néz ki az én kis dobozom, a Pepco-ban szereztem be még mikor beköltöztem és két szürke valamint ez a barna színű van meg belőle. Egy polcra tettem be őket, a két szürkét a szélre, a barnát pedig középre. A két szélsőben a körömlakkokat illetve az élszereimet tartom, ebben pedig a sminkeket, leszámítva a rúzsokat, mert azoknak most egy külön tárolót rendeltem az Ebay-ről. A dobozos, több elemes rúzsok kaptak csak a kosárban helyet. Az egyetlen hátránya a kosárnak az, hogy nincsenek annyira szem előtt a termékek ezért persze, hogy csak a bevált kis két szem termékem után nyúlok és nem jut eszembe reggelente kísérletezgetni. 


Palettám ez a 4 db van, és a legfelső Lovely nude make up kit a legrégebb óta nálam levő termék ezek közül. Nagyon szeretem, mert szépen pigmentált és egész tartós is, ugyanezt teljesen elmondhatom az alsó Essence palettáról is, hatalmas szerelem számomra. A RL paletta számomra egy nagy csalódás volt, nagyon nehéz dolgozni vele, nehezen felvihetők a színek. A Classic Lovely paletta sem feltétlen nagy szerelem. Dolgozni könnyű vele, de lehetne sokkal pigmentáltabb a paletta. Amúgy mint láthatjátok is, inkább a barnás, rózsaszínes árnyalatok felé húzok, illetve nagyon szeretem az aranyat is. Azért érdekes mert tini koromban inkább a hideg színek felé húztam, mint a kék és az ezüst, illetve a fekete, de ma már azt érzem, hogy nem ez a színvilágom. Van egy-két ilyen színem, de inkább valamibe beépítve használom őket és nem magukban. Ceruzából is, amiket egyébként fogtok látni, ma már inkább barnával vagy szürkével dolgozom, ha valami sötét színt szeretnék, de a feketét nem érzem magaménak és emiatt a füstös sminket sem. Ez egyfajta bakancslistás dolog is nálam, hogy egyszer ilyen sminkem legyen, mert magamnak képtelen vagyok elkészíteni. Különösen fáj a szívem, hogy vehetem újra az ecsetet, mert sokkal könnyebb lenne vele dolgozni, illetve egy ilyen keskeny ecsetért legalább 1000 Ft-ot elkérnek, ami szerintem marha nagy rablás. :D Szóval nem vagyok olyan boldog.


Íme az ecset szettem. Látható, hogy nem túl változatos, mindig csak kikerekedett szemekkel nézem, amikor a vloggerek egy egész kosár ecset között turkálnak. Igazából azt se tudom a nagyja mire jó, vagy mi is a neve. A lapos fejűeket én az alapozóhoz használom, mert jobban bevált mint a szivacs. A pici fejűt a szélén a szemsmink satírozásában szoktam használni. A vastagokat pedig pirosítóhoz, púderhez és ilyesmikhez. Abszolút analfabéta vagyok ecsetből, az biztos, hogy egy rendes szemhéjpúder ecsetet elmegyek még ma beszerezni. (Remélem ennek örömére egy hónapon belül előkerül a másik is...)


A dobozos rúzsokból ilyeneim vannak. A Lovely K*lips-ét nagyon szeretem, csak két zavaró dolog van benne; az egyik az, hogy a színek, amiket kiadtak annyira hozzám nem passzolnak, illetve az hogy ceruzája van, ami nekem nem a kedvencem, inkább ezeket a kis tekerőseket szoktam használni. A másik nagy szerelem a Max Factor Lifinity rúzsa, ami szuper tartós, bár ezt a legvilágosabb színről nem mondhatom el. Sajnos azt nem érzem olyan tartósnak, mint a másik kettőt, illetve rákenve egy újabb réteget nem is javítható, mert borzasztóan fog kinézni, úgyhogy ezt inkább ilyen pár órás kimozdulásokkor kenem fel, de alkalmakra a sötétebb színekkel dolgozom. Egyébként nem felejtettem el nektek a rúzstesztet, egyelőre azon gondolkozom, hogyan tudnám tényleg ugyanúgy letesztelni nektek őket és ezt hogy vezessem magamnak, majd milyen szempontok alapján írjam le nektek. Esetleg erre, ha van valami ötletetek, azt szívesen várom. :)


Púdernek csak is az Essence átlátszó púderét használom, nagyon-nagyon szeretem. Pirosítóból 3 db is van, az egyiket, a kicsikét még anyukámtól kaptam, az egy Oriflame termék. Összekeverve szoktam használni a színeket. Leginkább azonban ezeket a gyöngyöseket szeretem, mind a kettő szintén Oriflame katalógusból rendelt termék, nagyon szép, természetes hatást adnak. A tükrös, barnát különösen kedvelem. Ilyen why not? alapon vettem egy bronzosítót is magamnak, bár alig használom és nem is volt a legjobb választás, nem érzem hogy könnyen dolgoznék vele, de ez lehet azért is mert ügyetlen vagyok (nem nagyon kontúrozok), vagy az előző képekből kiindulva, nem megfelelő ecsettel próbálom felvinni.


Mint mondtam korábban is, leginkább csak korrektort kenek fel, mert jobb időszakokban csak egy enyhe arcpírom van, amit nem szeretek. Alapozó alá ezt az Essence korrektort szoktam használni, ami mint láthatjátok zöld. Ez a komplementeres sminkelés amúgy érdekes, szeretnék is majd megnézni videókat a témában, mert hasznos lehet. Főleg a szem alatti karikák és ez a pirosság a problémám, ezek ellen meg minél hatékonyabban szeretnék "küzdeni". Egyébként jó kis termék, én szívesen ajánlom bárkinek.


Azt már az elején leszögezem, hogy az elvileg vízálló spirálok se vízállóak, úgyhogy erről pozitívan nem tudok nyilatkozni. Ezek közül, ami nagy szerelem most az a Lovely spirálja. Rengeteg helyen láttam és dicsérték ezért gondoltam kipróbálom és tényleg nagyon szuper. Nem ad olyan feltűnő hatást, de ennyire szépen egyik spirál se választja szét a pilláim. Esetleg majd ezekről készítek nektek Instagramra egy posztot, hogy melyik spirál milyen hatást ér el és milyen a keféje. :)


Vannak kis tégelyes púdereim is. Itt a leggyakrabban használt talán a fehér, mint egyfajta alap a téli sminkekhez és az arany színű púderek. Van két hidegebb színem is, és három barnás, rózsaszínes is. A hidegeket természetesen a hűvös, téli, karácsonyi szezonban használom. A sötéteket pedig komplett smink kiegészítéseként, hiszen ahhoz túl sötétek, hogy magukban kenjem fel őket. Érdekes, hogy a Freedom púdert a Pepcoban vettem és borzasztóan jól pigmentált. Teljesen meglepett, persze nem vásárolnék onnan sminket nagy mennyiségben, de ennek az egy kis szerzeménynek nagyon örülök.


Korrektorból az abszolút szerelem az Essence Coverstick-e. A folyékony Oriflame korrektort ajándékba kaptam, inkább a szemem alá szeretem felvinni. A Rimmeles korrektort nem is értem, mert abszolút nem is illik a színe az arcomhoz, szerintem bent a világításban nem ilyen színűnek láttam. Sminkek alatt ímmel-ámmal használom el. Az Essence termék pedig így nézett ki régen, minta bal szélső, ma már a második változatban találkozhattok vele a polcokon.


Elnézést a kép minődégéért, de itt az alapozóim láthatjátok. Az AVON CC krémjét sajnos ki kéne már dobnom, pedig nagyon szerettem, de régóta megvan. Az Oriflame tégelyese szintén nem mai termék, de szerettem ezt a pumpás kiszerelését. A Trend it up alapózója nekem nagyon maszkos és sűrű, nehéz eldolgoznom úgy hogy szép is legyen. Itt is az abszolút favorit az Essence Stay all day alapozója. Ez egyébként pumpás szintén és szerintem szépen fed.



Gyönyörű kézírásommal láthatjátok az ajakceruzáimat és azoknak a számát is ugyanolyan sorrendben, mint a felső képen. Főleg a piros/vörös rúzsok alá használok ceruzát, mivel azokból nincsen tartós rúzsom (nem is értem egyébként miért), illetve egy barnás/lilásom is van, mert van kevés lilás rúzsom, illetve egy nagyon barna Essence rúzsom is. Csak magában a ceruzát nem szoktam hordani.


Ezeknek a ceruzáknak a fele szintén sajnos kuka, mivel régóta megvannak. A fekete külön csíkkal húzott ceruza Oriflame termék, emellett az ezüst AVON ceruzát tartom még meg. A másik kettő, vékonyan húzott csík AVON ceruzákból való, azonban ezek nagyon régóta megvannak már, így ki fogom dobni őket. Egyébként jól teljesítettek nagyon szerettem őket. :) 


Az Essence ceruzái nagyon pigmentáltak és gyönyörű a színük. Az egyik egy hidegebb arany, a másik pedig egy rosegold szín. A RL ceruzái nem a legszebbek, mármint ami a csomagolást illeti, de egyébként szépen fognak és könnyű velük dolgozni. Szerencsére ezzel a szettel meg vagyok elégedve.


Ez pedig itt a Trend it up pakkom. Hát nem vagyok maradéktalanul elégedett velük. Így a karomon szépen pigmentáltak, de a szemen egy-két termék abszolút nem látszódik, mintha semmit se kentem volna fel, valahogy nehéz vele dolgozni. Ez főleg a swatchos képen látható elsőre és negyedikre igaz. Az ezüst és a barna nagyon szépen pigmentált, illetve a barna se barna, hanem sötétebb aranynak vettem, de barnának használom (mert szerintem teljese ilyen a színe), de nagyon szeretem, ez ha elfogy mindenképpen újra veszem majd. A két alsó pedig a keskeny ceruzákból van. Hát a barnát azt kedvelem nincs is vele gond, azonban a zöld hegye valamiért nagyon kemény és erősen kell lenyomni, hogy szépen fogjon, emiatt a szememen ritkán is használom.


Ezek a termékek vannak tehát nálam, mint láthattátok nincsen pl. highlighterem, se szemöldökformázóm. Ez azért van, mert szerintem elég sűrű a szemöldököm ahhoz, hogy kenegessek rá bármit is, illetve ilyen nagyon profi sminkeket nem szoktam készíteni. Tusom megint nincs itthon, mivel a rosszabb látásom és az ügyetlenségem miatt nem tudnám kihúzni a szemem. :D Képtelen vagyok egy egyenes vonalat húzni és a vízvonalamat sem szoktam sminkelni, mert csak könnyezem tőle. :D  

Nektek van valami sminkelős ügyetlenkedésetek? Írjátok meg! :) Illetve várom a rúzsteszthez való ötleteket is.

Szép napot nektek!

Vivi

2 megjegyzés:

  1. Szerintem tök jó a kollekciód, olyan darabok vannak benne amik mindenkor jól jöhetnek, semmi olyan, amit ne használnál ki. Az essence púderét én is nagyon szeretem, most is őt nyúzom itthon :) És azok az aranyosabb színű szemceruzák, gyönyörűek :O
    Én mostanában folyamatosan ügyetlennek érzem magam sminkelés témában :'D Két éve sokkal jobban ment. Gondolkodtam is, hogy elmegyek a kozmetikusomhoz egy sminkoktatásra, mert már eléggé el vagyok keseredve :D :D
    A rúzstesztet úgy tudom elképzelni, hogy mondjuk reggel felteszed, és két-háromóránként írsz róla röviden, hogy épp hogy bírja, meg raksz mellé képet. Kár, hogy ide instastoryt nem lehet kitenni :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen Viki!! :) Annyira gyönyörű színűk van, imádom őket én is! Én is amúgy megtanulnék szívesen 1-2 dolgot, pl. nem tudok füstös sminket se csinálni magamnak. :D Az ötletet köszönöm én is valami ilyenre gondoltam, hogy jegyzetelgetek meg fotózok közben, csak nem éreztem fairnek, hogy mondjuk nem ugyanúgy kajálok vagy nem ugyanazt iszom. :D És így mintha nem lenne releváns az eredmény, de valószínűleg így fogom majd megcsinálni. :) :)

    VálaszTörlés