2018. január 21., vasárnap

7 szerelemtermék

Sziasztok! Ebben a bejegyzésben 7 terméket szeretnék bemutatni nektek, amiket én rettenetesen szeretek és meleg szívvel ajánlom számotokra is. Természetesen, szeretném leszögezni, hogy mindenki ízlése és véleménye eltérő, így lehet, hogy a felsorolt termékek közül lesz olyan, ami nektek nem vált be vagy valami miatt nem szeretitek őket. Szeretném kérni is, hogy ha ilyen van hagyjátok meg kommentben lent, mert nagyon érdekel és másoknak is tanulságos lehet. Sajnos jártam már én is így, hogy egy számomra megbízható blogger ajánlott egy tartós rúzst, aminek nem volt vészes az ára, de megvettem és kiderült 1-2 használat után, hogy számomra hordhatatlan (utána olvastam máshol véleményeket a termékről, két általam kedvelt blogger szintén ütköző véleménnyel volt róla, egyikük ugyanúgy utálta mint én, a másikuk pedig még posztba is kitette, hogy mennyire szereti :D). Szóval lényeg a lényeg, ha valami nektek ezek közül nem jött be bátorítalak titeket, hogy írjátok meg kommentben, hogy más is tudjon véleményt alkotni mielőtt kedvet kapna hozzá. Egyébként vélemény olvasására ajánlom a Krémmánia oldalát, ahol egy-egy termékről több kritikát is olvashattok. :)


Itt láthatjátok azokat a termékeket csokorba gyűjtve, amiket én nagyon megszerettem. Mindegyiknél el fogom mondani, hogy hogyan szereztem be őket és mi a véleményem róluk, illetve a már említett Krémmánia oldalát is kapcsolom a termékeknek. Természetesen a bejegyzés nem szponzorált és a teljesség igénye nélkül gyűjtöttem össze ezeket, van még számtalan termék, amit nagyon szeretek, de ezek voltak azok, amik adott témában (nem is tudom pontosan hogy fogalmazzam meg) számomra eddig verhetetlenek voltak.

A képen látható termékek:
- Carmex Classic (Tubusos): 10 g, ára kb. 1000 Ft
- Essence Coverstick korrektor: 5 g, ára kb. 700 Ft
- Rimmel Super Gel körömlakk: 12 ml, ára kb. 1800 Ft
- Max Factor Lipfinity tartós rúzs: 7 ml, ára kb. 4000 Ft
- Ziaja kecsketejes kézkrém: 80 ml, ára kb. 600 Ft
- Rexona Maximum Protection dezodor: 45 ml, ára kb. 1400 Ft
- Himalaya Herbals Purifying Neem arclemosó: termékminta


Carmex Classic

Kezdem akkor a felsorolás sorrendjében a termékeket. Ez a Carmex ajakápoló, ami számomra maga a csoda, talán a felsorolt termékek közül a leginkább kedves. Bár a tubusos változatát írtam fentebb, de létezik neki stiftes verziója is. Úgy jutottam el ehhez a termékhez, hogy eredetileg másnak kerestem megfelelő ajakápolót, mert sajnos az addig próbált ápolók nem segítettek semmit sem. Meg nem mondom már melyik oldalon tettem fel a kérdést, hogy mit ajánlanak a többiek mint ajakápoló, nekik mi vált be a problémára. Ott emlegették a Carmexet, amiről eddig nem is hallottam. Sajnos sok olyan tulajdonsága van, ami miatt első látásra nem közönségkedvenc. Színében és formájában tényleg inkább olyan, mint egy ragasztó. E mellé jön az intenzív mentolos illat és íz, ami nem jön be mindenkinek. Erre jön rá a borsos ár, hiszen ha meglátok egy 3-400 forintos Labellot, inkább azt venném meg először, mint a több mint ezer forintos terméket. Kezdetben a stiftes tekerős változatát próbáltuk ki és rettenetesen bevált! Azóta csak ez a termék teszi helyre a cserepes ajkaimat a hidegben és szép fényt is ad neki. Ami miatt a tubusos változatát tettem a felsorolásba, az az ok, hogy a tekerőjét a stiftesnek sikerült tönkre vágnom, szóval a tubusossal nem mehettek mellé, mert azon esetleg nincs mit elrontani. :D 

Krémmánián: itt


Essence Coverstick

Ezt a korrektort egy barátnőm mutatta nekem, aki olcsóbb árkategóriából ezt használta szívesen a bőrhibái eltakarására. Rábeszélt és vettem is egyet, nekem a 30-as vagy 03-as Matt honey árnyalat a megfelelő. Szépen építhetőnek mondanám, már ha korrektorra mondanak ilyet. Az ujjammal el tudom kenni és bár nem 100%-osan, de nekem megfelelően fed. Ma már nem ebben a formátumban találjátok meg, megváltozott a külseje, a kupakja pedig átlátszó. Szóval ha olcsóbb korrektort kerestek, szívesen ajánlom nektek ezt a kis csodát.

Krémmánián: itt


Rimmel Super Gel

Ezt a terméket a poszt elején említett borzalmas rúzshoz választhattam ajándékba. :D Magától amúgy nem költenék ennyit egy körömlakkra. Ezzel egyébként nagyon meg vagyok elégedve, még pedig azért mert egész szépen és hamar szárad meg és végre nem pattog, hanem kopik, ami által sokkal tovább hordható, mint más lakkok, amiket eddig próbáltam. Átment a mosogatás és a hajmosás teszten is, bár utóbbinál kellett rajta picit javítanom, de a rekorder lakkok közé került mindenképp. Nekem a 042 Rock n Roll árnyalat van meg. Állítólag amúgy egy kenésre szépen fed, mint ahogy az fel is van tüntetve rajta, de nekem két rétegben ad csak szép színt.

Krémmánián: itt


Max Factor Lipfinity

Tartós rúzst korábban sosem használtam, de idővel rájöttem, hogy érdemes beszerezni legalább egyet, amit alkalmakra viselhetek. Annyira nem rajongok a szájhangsúlyos sminkekért, így inkább egyszerűbb árnyalatokra vadásztam. Anyukám ajánlotta a Max Factor rúzsát, amit azóta is imádok. Találunk benne egy folyékony applikátoros részt, ami 1-essel van jelölve, illetve ha ezt felvittük, akkor kell a 2-es rúzsos ajakápolót rákenni (a kettő között kb 1 perc el kell teljen). Nem szárítja az ápolóval olyan brutálisan az ajkaim és szépen fent marad mindenhol. Abszolút elégedett vagyok vele. Félek viszont, hogy kifutó termékké válik, mert egy jó ideje leárazva látom a polcokon és alig van belőle árnyalat. Vettem is belőle még egy egyszerűbb színt, ezt látjátok a képen. A 160-as Iced árnyalatot, de meg van még a 070-es Spicy is. Majd az instagram oldalra lövök pár képet ezekről felkenve, hogy lássátok szépen az árnyalatot. Az egyetlen gondom vele, hogy nem mindig egyszerű vonalban maradni, így egyre többször szájceruzával viszem fel. Ja és abban is látni, hogy szuper tartós és minden álló, hogy az olajos lemosóval is kínok árán jön le, ami nekem pozitívum.

Krémmánián: itt


Ziaja kecsketejes kézkrém

A kezem gyakran kiszárad a hideg napokon, ilyenkor pedig én is szeretem kenni. Sajnos nehezen találtam olyan krémet, amit a kezem hamar beszívna és utána sokáig ki is tartana a puhasága. Mindenképp meg kellett feleljen ezeknek a kritériumoknak, hiszen a munkahelyemen számítógépen dolgozom, az egyetemen pedig írás közben egyáltalán nem hiányzik, hogy krémes maradjon a kezem és úgy fogdossak össze mindent, vagy perceket várjak arra, hogy beszívja a bőröm a krémet. Először a csokis verziót próbáltam ki. Elég keservesen találtam rá, ott a boltban próbálgattam melyik krémet hogy szívja be a kezem, illetve a kiszerelés és forma sem volt mindegy. Nem akartam tégelyes krémet venni. Végül ez volt a nyerő, a csokis illatára ráuntam egy idő után, az került a munkahelyemre, mert bent nem kell annyiszor kennem a kezem. Ez a kecsketejes krém sokkal szolidabb illatú és viszem magammal mindenhova. Nem olyan nehéz, egész táskabarát, bár ennél apróbb krémek is vannak. Amit nagyon szeretek, hogy lekerekített a doboza így a kis recés termékvég (ahol általában a lejárati dátum van a nyomós krémeknél) nem teszi tönkre a táskám belsejét.

Krémmánián: itt


Rexona Maximum Protection

Ezt a deot emlékszem egy blogger oldalán láttam meg (sajnálom, nem emlékszem kién :( de tudom, hogy rettentően örültem neki). Nekem mindig is gond volt a jó dezodor megtalálása, egyszerűen nem volt meg az a tartós izzadásgátló, amiben megbíztam volna egy-egy stresszes helyzet esetén. Mivel picit borsosabb ennek is az ára, ezért nem minden hétköznap használom. Ilyen régi típusú deo, amit tekerni kell és egyébként elég minőségien hat a doboz, amiben meg tudjuk venni. Több típusa is van, én korábban a zöld Stress control nevű használtam, annak frissebb az illata. Ez a pink édesebb, lányosabb és Confidence a fantázianeve. Nagyon szeretem és bár mondtam, hogy drágább; gondolkodom a teljes átálláson. Mármint, hogy csak ilyen deom legyen. Emellett a Nivea Black & white spray izzadásgátlója, amit nagyon szeretek, azt inkább a nyári, meleg napokon használom.

Krémmánián: itt


Himalaya Herbals Purifying Neem Face Wash

Egy vásárlás alkalmával kaptam ezt az arclemosót termékmintaként. Bár utálok ilyesmikkel arcot mosni (tudom, tudom, fordíthatnék rá nagyobb figyelmet is), de olykor, ha próbáltam utána mindig szebbnek érzem az arcom. Még nem használtam el teljesen, de szeretném belőle megvenni majd a teljes kiszerelést is. Szépen nyugtatja a bőröm, kevésbé problémás utána és naponta is moshatjuk vele az arcunkat. A Himalaya termékekkel amúgy is elégedett vagyok (korábban használtam arckrémet és kézkrémet is, mindet imádtam), fogkrémet is ebből a termékcsaládból szoktam venni általában.

Krémmánián: itt

Remélem tudtam valamennyi segítséggel szolgálni ezzel a termékfelsorolással és esetleg, ha gondolkodtatok valamelyiken, akkor a leírások alapján előre tudtam mozdítani a választás folyamatát. :) Ha ti is szerettétek vagy épp utáltátok valamelyiket, akkor (mint ahogy a bejegyzés elején is mondtam) írjátok meg bátran kommentben, hogy több véleményt is lássanak a többiek.

Kellemes pihenést kívánok nektek, így vasárnap délutánra/estére!

Vivi

2 megjegyzés:

  1. De jó, hogy egy csokorba szedted ezeket a termékeket :) A Lipfinity után azóta ácsingózom, hogy megvetted, egyszer tuti beszerzek valamilyen árnyalatot én is :D Ezek a Maximum Protection deók nálam is nagyon beváltak, de valamelyik (nem emlékszem, hogy Dove volt-e vagy Rexona) irdatlan büdi volt :D :D De tényleg extra hatékonyak. A Himalaya HErbals Neem maszkját nézegetem mindig a polcokon, arról is annyi jót hallottam már :)

    VálaszTörlés
  2. Maszkot tőlük még nem is láttam :o de mindenképp ki fogom próbálni ha belefutok! Örülök amúgy ha tetszett! :) Küldök mindjárt dmbe képet direkt hogy az instás fotó óta mennyit NEM koptak! :D én a Doveot nem szeretem túl szappanos illata van :( de a Rexona Black & White meg az a total kék dobozos spraye (nem tudom milyen néven fut :( ) nagyon jó.

    VálaszTörlés