2019. január 2., szerda

Elfogytak ~ 4

Sziasztok! A januárt egy kis szelektálással kezdtem, bár nem elsején (könnyen tartottam magam a takarítás elhagyásához...). Ma azonban végre leszedtem a fát és a karácsonyi dekorációt, a nagy pakolásban pedig a kidobandó termékeket is összeszedtem nektek. Igyekeztem jobban csoportosítani most őket, így lesznek külön hajra való termékek, fürdéshez köthetők, szájápolás, illetve egy kis maradék, amiket ebbe a háromba nem tudtam beilleszteni.


Head & shoulders Sensitive scalp sampon (400 ml): Ezeket a samponokat igazából nem is kellene gyűjtenem, mivel csak ezt a termékcsaládot találtam megfelelőnek a fejbőrömnek. Tudom, hogy nem vegán és hasonlók, de amennyi sampont elhasználok a hajamra és mennyi egyéb kiadásom van az egyetem és a munka mellett az a pár száz forint is sokat számít, úgyhogy egyelőre maradok náluk. Ha viszont váltanék majd mindenképp megkérdezlek titeket, hogy mit javasoltok alternatívaként. Nagyon szerettem ennek is az illatát, mindenét, úgyhogy mindig újravevős nálam.

L'ORÉAL Paris Magic shampoo Tropical splash (200 ml): Ha emlékeztek arra a hosszú videós Instagramos bejelentkezésre, akkor találkozhattatok már vele. Kb. 1200 Ft körül van a boltban és szart sem ér borzalmas. Elnézést tényleg, de ennyi pénzért sokkal többet vártam volna tőle. Fehér nyomot tényleg nem hagy a hajon, ugye ez egy száraz sampon. Azonban szinte semmi egyebet sem, ha csak nem fújjuk el a fél flakont a hajunkra. Nekem nem lett kevésbé zsírosnak tűnő a hajam, tartást sem adott neki, úgyhogy ez egy hatalmas NEM a részemről a termékre és másnak sem ajánlom. Plusz a gáz jellege és az illat is olyan, hogy fuldokolsz tőle. Jobban jártok, ha hintőport szórtok alvás előtt a hajatokra és átdörzsölitek egy törölközővel.

Balea száraz sampon világos hajra (200 ml): Amennyire utáltam az előző terméket, ezt legalább annyira szeretem. Ő sem hagy fehér foltokat a hajon, nagyon szép tartást ad a hajtöveknek, kevés is elég belőle és harmad annyiba kerül. Újravevős, azóta is őt használom!


Isana acetonmentes lakklemosó (125 ml): Ő az első a kis vegyes termékes blokkból. Nem feltétlenül voltam vele megelégedve, lehet az acetonmentesség miatt, de nehezen birkózott meg a körömlakkommal. Egy szenvedés volt vele lakkot mosni. Azóta az acetonos, virágosabb és nagyobb kiszerelésű lakkját veszem, ami sokkal jobban teljesít.

Nivea Black & white Clean dezodor (100 ml): Ő még a nyaralásból maradt vissza és most jutottam el oda, hogy elhasználjam. Nagyon-nagyon szerettem, tényleg nem foltosítja a ruhát és szerintem jól is véd. Az illatát is kedvelem, amúgy ebből a termékcsaládból talán már 4 féle típus is van (ez a rózsaszín, a kék, a zöld meg a napokban láttam arany színben is). Ennek a rendes nagy kiszerelését veszem azóta is itthonra, bár még van pár egyéb, amit el kell használjak.

Trend it up! Color stop fluid kontúrgél (8 ml): Ez a termék a pokolból jött és oda is való. Krémmánián is úgy emlékszem rengeteg negatív vélemény kapott, illetve a vloggerek is gyűlölték. Okkal. Tudjátok vannak ezek a jó kis gyorsított lakkozós videók Instagrammon, mikor a körömágyat körbekenik egy kis cuccal így nem baj ha melléfestünk a lakkal, mert a végén szépen egyben le tudjuk szedni és a manikűr patentebb nem is lehetne. Ez is egy ilyen termék szeretne lenni, vagyis ezért vettem meg. Felvinni, hogy valamit fogjon is, több rétegben kell, utána meg egy szenvedés leszedni, kapargatni kell a körömágyat. Jobban járok akkor már ha a lakkot piszkálom le vagy körbetörlöm egy lemosós fültisztítóval... Ha meg akarjátok venni, ne tegyétek, van jobb helye annak a kb 800 Ft-nak. Azonban ha van azóta ilyen termék, amit próbáltatok és tényleg bevált nektek, akkor kérlek írjátok meg kommentben, nagyon hálás lennék érte. Természetesen ez el sem fogyott, szinte tele van, de már mire ez a bejegyzés kimegy a kukában lesz, mert oda való...


Listerine Total Care Zero szájvíz (500 ml): Nem igazán vagyok otthon ezekkel a szájvíznevekkel, ebben a lila színű szájvíz volt. Nem igazán ajánlom, mivel egy fél perc öblögetés után mintha citromba haraptunk volna, nem az íze rossz, de így összerántja esküszöm a számat. Utáltam és örültem hogy el tudtam használni.
Sensodyne Multi Care fogkrém (75 ml): Az állaga sűrűbb, mint mondjuk egy Signal-nak. Az ízével és az egyéb tulajdonságaival elégedett voltam, de így kiemelkedő dolgot nem tudnék mondani, hogy mennyire óvta az ínyemet vagy hasonló, mivel a Curaprox fogkefém miatt általában nincsenek ilyen gondjaim.

Signal Long Active kókuszos fogkrém (75 ml): Nagyon izgultam, mikor ezek az új fogkrémek kijöttek és bevallom az ízük miatt vettem meg őket (még valamelyik gyógynövényes van nálam azt hiszem). Pozitívan csalódtam, nagyon finom kókuszos az íze én nagyon szeretem. Az állaga érdekes, puha és opálos fehéres színe van, szóval nem a megszokott hófehér fogkrém. Szépen is habzik. Azt, hogy mennyire fehérít.... Nem figyelem őszintén szólva, pedig ennek ez lenne a speciális tulajdonsága. Aki szereti a kókuszos ízeket, az imádni fogja. Nálam amúgy a Himalaya fogkrémek a nyerők, vagyis őket szeretem használni, ezért nem is mondom, hogy újravevős lenne, de amúgy szívesen megvenném máskor is.


Altapharma fürdősó tengeri sóval és gyógynövényekkel (80 g): Aki régóta követ (régóta... most volt 1 éves a blog...), az már láthatta az első beszélős videómban Instagramon, amikor az ingyenes szállítást kihasználva rendeltem a Rossmann webshopból. Ezt a fürdősót megfázás esetén ajánlják különösen, mivel a gyógynövények tisztító, frissítő illata miatt a légutakat szabaddá teszi. A fürdővizet szép kékre színezi és tényleg szuper friss az illatvilága, ha bedugul az orrom mindig ezzel fürdőzöm.

Avon Santa Claus habfürdő almás-fahéjas (250 ml): Az Avon habfürdői verhetetlenek, szerintem ha kaptam volna pénzt ahányszor ezt leírtam nektek már szuper gazdag lennék. Ezzel sincs ez másként. Az egyetlen, amit nem szerettem a biztonsági kupak, amit nem tudom le kell-e szedni vagy sem, én mindenesetre azt a műanyagot mindig lepattintom és így normálisan használható a termék. Illetve, ami csomagolási negatívum a keményebb műanyag doboza, ami miatt nem lehet kinyomni belőle a terméket. A végén így vízzel felengedve tudtam kiszedni, de akkor meg felhabzott... Nem túl gazdaságos. Mindenesetre a dizájnt imádtam, az illata szuper volt. Azóta az idei kiadás jegesmedvés rajzolású szilvás habfürdőjét is megrendeltem.

Avon Spring bouquet habfürdő (500 ml): Ugyanúgy, mint az előbb. Szépen habzott, az illata is kellemes volt, nagyon szerettem. Ezeken a nagyobb kiszerelésűeken nincsen az a műanyag plusz fedő sem a kupakon, úgyhogy szépen kifolyik. Van még itthon egy orgonás és két karácsonyiasabb illatom is most, szóval egyértelműen újravevős, szeretem ezeket az illatokat próbálgatni.

Fa tusfürdő görögdinnye és ylang ylang illattal (250 ml): Őszinte leszek, az illata kellemes, de hogy a dinnyéhez köze nincsen az is biztos. Még egy nyári újsághoz adták ajándékba, így került hozzám. Szerettem az állagát, mert jól jött a dobozból (a krémtusfürdőkkel engem a világból ki lehet kergetni, alig lehet őket kinyomni a tubusukból). Szép piros a színe, nagyon nyárias tusfürdő. Azonban a fura illata miatt nem venném újra soha. Persze nem volt rossz, de akkor már egy rendes dinnyés tusfürdőre költök.

Beauty Kiss krémszappan (500 ml): A Spar saját márkás terméke. Nem igazán szerettem, bár az illata nagyon finom volt, de az említett krémes állag miatt azt hittem sohasem fog már elfogyni. Nekem túl nagy a kiszerelése, illetve tényleg figyelni fogok, hogy milyen kézmosó szappant veszek itthonra, mert a kevésbé krémesek jobban fogynak, mert szeretek többet nyomni belőlük. Nálam meg ez nem azt jelenti, hogy na basszus hamarabb fogy, hanem örülök, mert akkor kipróbálhatok valami új illatú kézmosót (már meséltem nektek erről a fura heppemről, hogy minden terméknél rá vagyok indulva a különböző illatok kipróbálására, így zsepit, wc papírt és mosogatószert meg ezeket nem szeretek egymás után ugyanabban az illatban újravenni, még ha szuperül be is váltak...). Egyébként nem újravevős, nekem emiatt túl nagy ez a kiszerelés és idegesítően lassan fogy el (főleg mivel a fürdőszobában és nem a mosdóban volt beüzemelve).

Ennyi lett volna ez az elfogytak témájú bejegyzés. Ha valamelyik terméket próbáltad és megvan róla a véleményed nyugodtan írd meg kommentben, kíváncsi vagyok rá!
További szép napot!


Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése