2019. január 5., szombat

Naptárjaim 2019-ben + két másik lista

Sziasztok! Tavaly az indulás környékén írtam az én naptározási szokásaimról, hogy hogyan is vezetem az életem. Nagyon népszerű volt a poszt, szerettétek, vagy csak az indulás miatt volt nagy az olvasottsága igazából mindegy is. :D Arra gondoltam, hogy idén megint írok egy ilyen bejegyzést, ugyanis számomra is jó visszanézni, hogy miben fejlődtem vagy változtam. Egyébként vicces, mert a régi naptárjaim is mind megtartottam, ezek az egyetlenek amiket nem dobtam ki mert túl sok személyes dolog kap bennük helyet, Lehet, hogy örökre megtartom vagy egyszer rituálisan elégetem, de a szemétbe biztosan nem fogom kidobni őket. Esetleg majd ezekből is lehetne írni egy visszatekintő jellegű posztot valamikor. :) 

Falinaptár
Már tavaly megveszve jártam a boltokat november végén egy falinaptárért, ennek oka pedig az volt, hogy ugye sok olyan esemény van már január elején, ami fontos és szeretném ,hogy szem előtt lenne. Idén erre a természeti fotós verzióra esett a választásom és hogy mindegyiket egyszerre lássam a decemberit a falon hagytam ezt pedig felhajtva az asztalon. Ebben jelölök születésnapokat, névnapokat, munkanap áthelyezéseket, szüneteket (az egyetemen), szabadságokat és egyéb nagyobb volumenű dolgokat. Nyilván a takarítást már nem ide, hanem a kisebb határidőnaplómba kerül, ha kerül és a kevésbé szem elé való dolgok.


Határidőnapló
A szokásos kis határidőnapló megmaradt, bár bevallom utálom az ideit, csak azért nem cseréltem ki, hogy ha már egyszer megvettem ne pazaroljunk. A tavalyi ugye fektetetten volt heti beosztású és az elején helyet kapott egy idei és egy jövő évi éves naptár. Nem is gondoltam, hogy mekkora szükségem van rá, míg nem láttam, hogy ebben nincsen (le volt fóliázva így nem tudtam milyen lesz a belseje). Illetve a naptár állítva tölt ki egy hetet, emiatt az oszlopai borzasztó keskenyek. A tennivalók alig férnek ki rá normálisan, illetve dekorálni sem tudom annyira. A tavalyi teli volt matricákkal, washi tapekkel és egyebekkel, de ebbe épphogy csak fér valami. Ki fogom persze bírni, most ezért nem költök másikra, mert a funkcióját betölti, de hogy kicsit többet is tudjak írni így megtartottam az eredetileg elajándékozásra szánt DM Lifebookot.



DM Lifebook
Nem a saját hónapom dizájnját választottam az augusztust, hanem az októberit. Amúgy gyönyörű ez a növénymintás dekor rajta, nagyon nehezen választottam, mivel a decemberi, novemberi és májusi fedlap is borzasztóan tetszett. Végül azért erre esett a választásom, mert nem volt a májusiból az üzletben a másik kettő pedig nagyon specifikus volt. A decemberi nagyon télies, a novemberi pedig túl őszi, úgyhogy őt hoztam magammal. Borzasztóan furcsa egyébként egy ekkora naptárat vezetni. Cipelni nem fogom magammal ez biztos, vagy csak akkor ha alig van nálam valami. Igyekszem rászoktatni magamat arra, hogy minden reggel és/vagy este leüljek és áttekintsem, hogy mit csináltam aznap és mi a tervezet másnapra. Ezeket igyekszem kipipálni ha sikerült, ha pedig csúszik akkor átdelegálom vagy valamilyen színes tollal kiemelem, hogy ne felejtsem el. A lapokkal egyébként me vagyok elégedve, nagyon vékonynak tűnnek, de nem ütnek át vagy épp alig, kellemes csalódás volt számomra. Mint látjátok, majd csatolok képet, a napló egyik oldalán van a hét, a másikon pedig egy nagy szabad terület, amit azt hittem üresen fogok hagyni, de rengeteg dolgot le tudok jegyzetelni szóval kezdem belakni ezt a naplót is egyre inkább. Kicsit zavar, hogy a komplex dekor miatt nagyon nem tudok beledíszíteni, mert túl sok lenne, de egyébként más panaszom nincs rá. További szuper dolog benne a kis virágmag hátrébb, amit először pontozott papírnak néztem. Nagyon kedves kis ötlet a tervezőktől, max pont jár érte. Érdekes számomra a mood tracker, eddig sohasem csináltam ilyet, most igyekszem színezni minden egyes napomat, hogy hogy éreztem magam, kíváncsi vagyok a hónap végén hogyan fest majd.




Plusz két lista

Hálás 2019
Ez a kihívás, vagyis inkább kedves gondolatnak hívnám, mert annyi pozitív dolgot hordoz magában. Az MBBK anyukájától Suz'n-től ered. 2019-ben 365 napon át minden egyes nap össze kell szedni 3 dolgot, amiért aznap hálásak voltunk. Nagyon remélem, hogy végig tudom majd csinálni, szuper ötlet volt az is, hogy válasszunk valakit, aki mindig emlékeztet minket arra, hogy megírjuk a kis listánkat. Én az enyémeket a blog Instagram oldalán sztoriban osztom meg általában este vagy késő délután, utána pedig szintén elérhetők egy Highlightban. Azért is nagyon tetszik, mert amellett, hogy visszaolvasva nagyon felvidítanak ezek a gondolatok, emlékeztetnek a napomra is, amit lehet hogy idővel elfelejtenék, de így hogy nem csak pár szót írok le, hanem kicsit jobban meg is fogalmazom, hogy miért vagyok hálás az adott dolog miatt, felidézi bennem az emlékeket. Ha szeretnétek ti is csatlakozzatok és kérlek, ha esetleg Instagramon csinálnátok, ahol más is látja, taggeljétek be Suz'nt, hogy lássa, hogy milyen szuper közösséget hozott létre az ötlete által! :) Illetve ne felejtsétek el használni a #hálás2019 hashtaget! 

Szabados Ági: Olvasónapló
Az egyik vizsgámra rengeteg regényt el kellett olvasnom és miközben ezeket bújtam, akkor gondoltam arra, hogy borzasztóan elhanyagolom az olvasást. Sokkal többet kellene a magam kedvéért olvasnom különböző témákban, mert lehet hogy pozitívan fogok bennük csalódni. Emiatt és egyéb okok miatt vettem meg Szabados Ági Olvasónaplóját, amiben tudom vezetni a kedvenc olvasmányokat, kívánságlistát írhatok bele, illetve, ami a legszuperebb a Nincs időm olvasni kihívás előző évi témái és egyéb évszakokhoz adott témák is vannak. Azért jó, mert ezek a megadott témák lehetőséget adtak arra, hogy újabb típusú könyveket írjak fel magamnak. Mármint itt nem a frissebb megjelenésekre gondolok, hanem akár olyan műfajokra és témákra, amikhez eddig nem szívesen nyúltam. Alig várom, hogy ha nem is hónapról hónapra, de ezeket az új könyveket elolvashassam. Egy külön poszton belül majd bemutatom nektek a könyvet, illetve a választott műveket indoklással, hátha ti is kedvet kaptok hozzá!


Ennyi lett volna ez a bejegyzés, remélem élveztétek! Legyen nagyon szép napotok!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése