2019. január 29., kedd

Hajápolási szokásaim

Sziasztok! Sokkal többen szavaztatok az Egy hét velem témára, de tekintve, hogy betegszabadságon vagyok otthon jelenleg, nem sok izgalmas történik velem (bár ha dolgozom is dolgozom, de legalább tudnék outfitet fotózni nektek, jelenleg maximum a pizsamám és a napi melegítőnadrágos szett lenne terítéken).


Rengetegszer elmondtam már hogy érzékenyebb a fejbőröm/korpásodásra hajlamos emiatt csakis a Head & shoulders samponjait használom. Ha valakitől sampont kapok vagy azt veszek véletlenül (igen, egyik alkalommal annyira megörültem egy karamella illatú terméknek, hogy beképzeltem hogy tusfürdő, közben pedig sampon volt...) akkor azt igyekszem vagy összekeverni a saját samponommal vagy a hajvégekre tenni csak belőle. Egyébként heti kétszer mosom meg a hajamat, vagy néha igyekszem akár heti egyre szorítkozni. Ezek a napok a szerda és a vasárnap, mivel munkában így mindig frissebb a frizurám, hétvégén meg igénytelenkedhetek otthon. :D 
Balzsamnak próbáltam korábban drogériás saját márkás termékeket, de nem voltam tőlük elájulva így mindig igyekszem jobban dicsért balzsamokat venni; a Garnier balzsamjait amúgy nagyon szeretem, eddig mindegyikkel meg voltam elégedve. 
A hajamat csak egyszer mosom át, utána pedig 3-4 percre teszem csak rá a balzsamot, körülbelül a hajam közepétől a végig. Az időt azzal mérem, hogy általában hajmosás közben mindig zenét hallgatok. Így egy számnyit van rajta a hajbalzsam. :D
Ha végeztem akkor törölközőbe csavarom és várok azért egy 10-15 percet mielőtt bármit kezdenék vele.

Ha leveszem a törölközőt először a L'oreal hajegyenesítőjét kenem a hajamra. Tudom-tudom, hogy az elején szidtam, de a több használat után vagy csak mert nőtt azóta a hajam sokkal jobban segít egyenesíteni, illetve ha göndörítem is hamarabb kirúgja magát. Ebből két pumpányit teszek a hajamra, majd szintén valamelyik hajolajból ugyanígy két-három pumpányi megy a végekre. Jelenleg a képen láthatót használom, bár eddig úgy vettem észre igazából mindegy melyik terméket használom ugyanúgy jó. Mindezek után pedig a Gliss Kur fésülést segítő spray-el körbefújom a hajamat.


Itt jegyezném meg, hogy ilyen fésűim vannak, illetve van egy rendes hajkefém is. Azzal általában kontyba vagy lófarokba kötöm a hajamat, a pici egysorossal a fejem tetején a babahajakat szoktam elfésülni, illetve szintén összekötött hajnál a kiállóbb részeket simítom el. A Rossmannban és a DM-ben is kaphatók ilyen típusú hajkefék, amiknek nincs ez a kis buci a végén. Én jobban szeretem az előbbiben vásároltat, mert sokkal puhább a vége. Miután a hajamra kentem azt a sok mindent általában kifésülöm a hajamat, majd közepes hőmérsékleten, de max erősségen megszárítom úgy, hogy közben előre hajolok, mert így sokkal dúsabban szárad a hajam, nem fog annyira lelapulni a fejem tetején.


A Remington termékeivel nagyon meg vagyok elégedve, minden hajformázóm ettől a márkától van (nem szponzorált sajnos...:D).


Az egyéb termékekről is szeretnék nektek beszélni egy keveset, mivel igyekszem variálni a frizurám. Gyakran göndörítem; vagy a fent látható eszközzel vagy pedig befonom éjszakára és reggel kibontom. Nagyon szép hullámos lesz így is a hajam. Illetve ritkábban be szoktam fonni, nem mindig van kedvem ezzel pepecselni, így talán ez a legritkább.



Ha göndörítek vagy hullámosítok olyankor ezt az Aussie göndörítőt használom. Azonban csak azért, mert egyszer megvettem és nem akartam kidobni utánra, de egyébként semmire se jó termék, csak összeragad tőle a haja az embernek. Utána pedig bármilyen hajlakkot szoktam ráfújni, a sima drogériás is megteszi.
A fonáshoz vettem a szintén Stylista terméket. Na ez viszont a hajegyenesítővel ellentétben tényleg nem jó, semmi pluszt nem adott nekem a fonáshoz... 
Utoljára pedig a "nincskedvemhajatmosni" napok megmentői a Balea szárazsamponja, amit nagyon nagyon szeretek, illetve ha ez nincs vagy pedig előre gondolok, akkor hintőport szoktam használni. Rárázom a hajamra, egy törölközővel eldörzsölöm, kifésülöm és általában jó is. Ezt viszont csak lefekvés előtt csinálom, mert reggel az én világos hajamon is nagyon világos néha, hiába akarom eldolgozni.

Nektek mi a bevált terméketek, ha hajápolásról van szó?

További szép napot!

Vivi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése