2018. június 11., hétfő

Rimmel Stay Matte rúzsok

Sziasztok! Szeretnék nektek mesélni az új kedvenc rúzsaimról, a Rimmel Stay Matte rúzsokról. Az első darabot, abból az indíttatásból vettem meg, hogy kerestem egy halványabb, szép, de nyárra mégis színesebb rúzst. Általában az itthoni rúzsaim pirosak-vörösek, illetve annyira halványak, hogy éppenhogy látszanak a számon, azaz a két véglettel dolgoztam. Vagy túl sok volt, vagy túl kevés. Köztes megoldásként vettem meg az első ilyen rúzsomat, ami amúgy élénkebb volt, mint képzeltem, de azóta nagyon megszerettem.



Nekem jelenleg 4 szín van meg belőle:
200 PINK BLINK
210 ROSE & SHINE
600 CORAL SASS
810 PLUM THIS SHOW


A rúzsok krémesek, folyékonyak. Arra kell ügyelni felvitelkor, hogy a szánk úgymond tiszta legyen. Sajnos én ha aláhidratálok vagy olajos, mert mondjuk ettem előtte egy tésztát nem fogja be szépen, ezért figyelni kell rá, hogy hogy is kenjük fel. Az applikátorral szuper könnyű dolgozni, kis odafigyeléssel ceruza nélkül szép egyenesen ki tudjak kenni a szánkat. Pár másodpercig hagyom száradni, de pikk-pakk meg is szárad a szánkon, természetesen matt finish-t ad. A sötétebb és a korallos színnel kell figyeljek, hogy szépen rétegezzem, mert foltosan mehet fel, de ez a felkenéskor egyből korrigálható dolog, szóval nem egy bosszantó valami. Miután megszáradt ehetünk, ihatunk vele, mert nem viszi le semmi. Anno panaszkodtam a Rimmel rúzsára, na ez is kopik picit belül, láthatjuk a nyomait a poharunkon, de egyáltalán nem olyan feltűnő, nem zavaró a kopás. Ami engem irritál egyedül, de tényleg ilyen egész napok után, hogy szárítja a szám és beleül ilyenkor a ráncokba, de ez újrakenéssel korrigálható. Az egyik nap a Pink blink árnyalat volt rajtam a munkában 8,5 órán keresztül. Kibírt két vajas croissant, két kávét és rengeteg bögre vizet. Otthon a tonhalsalátás ebédemtől persze lejött (de mivel olajos volt nem is vártam mást). Egyszer kellett kicsit utána kennem a nap folyamán, de egyébként gyönyörűen fent maradt. Az illatuk is nagyon finom, édeskés. Több színben is elérhetők, én csak azért nem vettem többet, mert nem akartam olyan színre beruházni, amim van itthon esetleg másik márkától. Előbb azt használjam el. Az ára is kedvező 2500 Ft körül van, főleg kuponnapok esetén éri meg megvenni, hiszen a gyakran féláras kupon által kettőre is szert tehetünk ezen az áron. Ha további tapasztalatokat olvasnátok, a Krémmánián tudtok még róla találni. :) 

Én imádom ezt a terméket, ha tehetném mindegyik színből dobnék a kosaramba. Mondom ezt úgy, hogy amúgy sajnos  cserepesedésre hajlamosak az ajkaim, figyelnem kell rájuk, hogy ápoljam őket és elegendő folyadékot igyak. Csak ajánlani tudom nektek is. 

Természetesen őket is szeretném bevetni az egy napos kihívásnak, amikor is minden rúzsomat felkenném egy-egy napra a munkába és figyelném, mennyire tartósak és mit produkálnak egy-egy munkanap alatt. Mivel vége a vizsgáknak csak a munka vár rám a nyáron így igyekszem ennek a tesztnek minél hamarabb nekikezdeni. :)

Itt lent láthattok a termékről képeket rajtam felkenve, a karomon, magában stb. mindenhogy. :D 

További szép napot nektek!

Vivi




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése